maandag 21 september 2020

Liftchallenge #152

Ook deze keer doe ik weer mee met de Liftchallenge. Deze keer is de opdracht om een strook te kleuren met inkt, krijt, o.i.d. en dan silhouetten te stempelen. Ik zag al een aantal voorbeelden met bloemen. Ik wilde daarom juist iets anders. Mijn oog viel op een stempelset met ballonnen. Die kunnen natuurlijk ook prima als silhouet gestempeld worden! Ik had dat nog nooit gedaan, maar dat is juist het leuke van challenges: je doet weer eens iets anders.

De strook gaf ik vrolijke kleuren. Zo werd het een feestelijk geheel. 
Op de foto krijg ik het niet zo helder. Het roze knalt eigenlijk veel meer.

Om geen zwarte vlekken te krijgen, legde ik het gelijk op de kast om een poos te drogen voor ik het op de basiskaart zou plakken. Hoor ik opeens "dit is een leuk kaartje, mam". En jawel, daar stond dochterlief met het kaartje in haar handen! Gelukkig had ze de zwarte inkt niet aangeraakt. Dat viel mee! 

8 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om de ballonnen hiervoor te gebruiken, ik vind het een heel erg gave lift, Rhodé! Je dochter heeft gelijk! Fijn dat je meelift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi deze kaart en heel leuk met de ballonnen.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje. En je achterban steunt je...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Hihi, je dochter, zo'n dingen maak ik ook wel mee! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je dochter heeft wel gelijk! Wat een prachtkaartje! Het lijkt net een zonsondergang met ballonnen die daarop wegdrijven. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, super mooi en stijlvol !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen