maandag 31 augustus 2020

MFT Challenges

Deze keer een kaart waarbij ik twee challenges combineerde. De Sketch Challenge (#504) en de Color Challenge (#148)

Dit is de sketch:
En dit is de kleurencombinatie van de kleurenchallenge:

Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt. Nummer 2 van dit jaar. 

Ik had geen DP wat er leuk bij paste. Daarom heb ik drie strookjes papier bewerkt met Distress Oxide. Zo heb ik mooi bijpassende strookjes papier. De tekst heb ik gevormd, zodat het met de glooiing van de sneeuw meeloopt. 

Inmiddels ben ik ook alweer lekker aan het werk. Ik geniet er erg van en ik ben heel blij dat bijna alles daar 'normaal' is. We moeten wel extra handen wassen en schoonmaken,  maar zolang ik in mijn lokaal blijf heb ik niet te maken met volwassenen waarbij ik 1,5 meter afstand moet houden. Dat is echt een verademing. 

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gekleurd! En je hebt het goed opgelost met de stroken! Fijn inderdaad om weer het gevoel te hebben dat het redelijk normaal gaat. Ook voor de kinderen lijkt me. Veel plezier dit schooljaar. Schiet het op met het huis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan en de banen dien het superleuk zo op je kaart.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kerstkaart Rhodé!! Zulke leuke kleurtjes ook.
    Fijn dat je weer zo geniet van de kinderen op school en dat het in de klas weer een beetje normaal is.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke beer! Mooi gekleurd en het DP "probleempje"heb je heel goed opgelost! Gaaf kerstkaartje, lekker modern!

    Ja, ook hier de scholen weer begonnen, ik snap dat je blij bent dat je in je lokaal geen afstand hoeft te houden. Stiekem ben ik wel een beetje blij dat ik niet meer werk in het onderwijs. Voor de kinderen fijn om weer gewoon naar school te kunnen, ook w.b. structuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Met mooie kleuren !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen