vrijdag 21 augustus 2020

Verhuiskaartje

Begin deze maand verhuisde een vriendin van mij. Ik maakte voor haar en haar man een kaartje met deze lieve stokstaartjes:


Ik heb het setje al een tijdje, maar nog niet eerder gebruikt. Ik was al een heel eind met het blenden van de achtergrond, enz. Toen ontdekte ik dat ik iets fout had gedaan met het masken van mijn afdrukjes. Het ging scheef en ik kon weer helemaal opnieuw beginnen. Gelukkig ging dat wat sneller, omdat ik al wist wat ik wilde maken. 

In het kaartje schreef ik dat het stokstaartje met het dichte mondje haar man was en zij die andere. Je kunt vast bedenken waarom, haha! 

Deze week stuurde ze me een foto van haar prachtig ingerichte knutselkamer. Daar gaan we binnenkort echt een keer gezellig samen knutselen!

7 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje heb je gemaakt...wat een leuke stempeltjes zijn dit hè!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, grapjas! Dat zal ze vast en zeker meteen begrepen hebben! Het is een super leuk kaartje met die stokstaartjes.. en is het nog gelukt met bakken, of vond je het nog steeds te warm?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Rhodé,

    het is een superleuk verhuiskaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof! Die stokstaartjes zijn ook zó schattig! Heel mooi gemaakt de achtergrond. Vet leuk en origineel verhuiskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te lief die stokstaartjes! Wat een cute kaartje, erg mooi ook! En zéker heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat toepasselijk, die lieve stokstaartjes hebben hun hol dus ook verkocht. Leuk!!
    En dat je maar gauw een keer lekker samen mag knutselen in haar nieuwe huis.
    Daar hangt dit toffe kaartje vast ook ergens.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha is het echt overal hetzelfde?? ;-) Je kaartje is echt schattig geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen