zaterdag 8 augustus 2020

MFT Summerschool #3 Symmetrie

Vandaag laat ik mijn kaartje zien voor de derde dag van Summerschool bij MFT. Deze keer is 'symmetrie' de opdracht. Dat gebruik ik niet zo vaak op mijn kaarten. Ik denk zelfs dat ik het nog nooit eerder gedaan heb. Ik dook in mijn stapel stempelsets en zag de leuke 'Doodled Blooms' van MFT. Daar kon ik wel wat mee. 


 Ik stempelde 1 bloem voor in het midden en 2 andere die links en rechts daarvan zouden komen. Bij het kleuren heb ik het kleurverloop bij beide bloemen in spiegelbeeld gedaan, zodat het zo symmetrisch mogelijk is. Het groene papier is hetzelfde papier als ik op dag 1 gebruikte. Het tekststempeltje is ook van MFT. Een heerlijk setje met allemaal verschillende teksten die je vaak gebruikt. Zo is het een echt MFT-kaartje geworden. 

Inmiddels weet ik al wat de opdrachten zijn voor dag 4 en 5. Dat zijn ook leuke opdrachten. Het zal jammer zijn als het weer voorbij is. Aan de andere kant: volgende week staan er weer allemaal andere dingen op de planning. Er wordt dan in de achtertuin gekampeerd door de meiden en hun vriendinnen, we willen nog wat fietsen en ik hoop ook nog wat te kunnen bakken. Genoeg plannen, dus!

6 opmerkingen:

  1. Wat een grappig effect geeft deze symmetrie kaart. Ik heb het denk ik ook nog nooit geprobeerd en het lijkt me ook best lastig omdat je toch de neiging hebt het a-symmetrisch te maken! Deze bloemen zijn superleuk in deze vrolijke kleuren. Succes met opdracht 4 en 5, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Heel vrolijk . Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf dit kaartje en een mooie kleurencombi...top!
    Plezier!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof Rhodé!! Lekker vrolijk ook.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijkheid en heel mooi gestempeld.
    Het klinkt bij jou allemaal heel gezellig, met de plannen voor volgende week. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk, jouw symmetrische kaartje. Vrolijke bloemen, ik hou ervan! Hoe gaat het met de plannen voor deze week? Je schrijft iets bakken.... Ik bak heel graag maar laat de oven nu graag uit ;-) Heb toch altijd het idee dat het er nog warmer van wordt binnen.... Zal fijn zijn als het weer iets koeler wordt hè!

    BeantwoordenVerwijderen