vrijdag 7 augustus 2020

Swap met Daniëlle #14

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze swap! De opdracht voor vandaag is: 'gebruik de schets'. Ik koos een schets uit van MFT. 



Tussen de papiertjes vond ik een leuk papiertje met fietsjes. Ooit kreeg ik van mijn zusje een stans van een fiets. De fiets heeft een mand met bloemen en aan de bagagedrager een set ballonnen. Ik knipte de ballonnen eraf en ook de bloemetjes. Uit het bloemenpapier knipte ik hele kleine bloemetjes. Wat deed ik mijzelf aan!? Ik ging er bijna scheel van kijken;) 



En zoals ik tegenwoordig vaker doe, kreeg ook de binnenkant aandacht:


5 opmerkingen:

  1. Die fiets stans!! Love it! Past zo perfect bij je papier. Heel leuk kaartje en ik geloof meteen dat je scheel werd van het knippen ;-) Ben benieuwd welk papiertje het bij jou wordt voor de laatste opdracht. De mijn heb ik veilig bewaard ;-) Knutsel ze met de komende warme dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die 'sunshine' is aangekomen hoor! Wat een fris en vrolijk fietskaartje! Het papier en het stansje zijn echt perfect bij elkaar. Respect ook voor het uitknippen van de bloemetjes, daar zou ik echt nooit aan begonnen zijn... Het randje fietsjes aan de binnenkant is ook al zo een schattig detail. Helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe combi van stans met dat papier!! Fijn dat je je zo vermaakt in de vakantie. Leuke challenge week ook van MFT.
    Fijne vakantieweek!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou die zonneschijn hebben we vandaag wel gehad hihi. Een leuke invulling van de sketch en wat een gepriegel om die kleine bloemetjes uit te knippen. Mooi zoals je ook de binnenkant gedecoreerd hebt, helemaal leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke sketch, ook mooi uitgewerkt in het kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen