zaterdag 2 januari 2021

Nieuw jaar, nieuwe uitdaging!

Allereerst de allerbeste wensen voor 2021! Ik hoop dat dit jaar jullie veel mooie en goede dingen mag brengen en natuurlijk veel creativiteit!

En dan gauw naar het grote nieuws. Eindelijk is het zover, ik hoef het niet meer geheim te houden: ik hoor vanaf nu bij het Design Team van Els Brigé!!! 

Hoe leuk is dat?! Ik vind het ontzettend leuk dat ik uitgekozen ben om onderdeel uit te maken van dit leuke team. 

Achter de schermen heb ik al gewerkt aan een aantal projecten. Ik heb er enorm veel zin in om jullie te inspireren. Want met de mooie materialen van Els kun je zoveel moois maken! Houd het blog van Els goed in de gaten, want binnenkort verschijnt daar mijn eerste bijdrage! 

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Gefeliciteerd met je plekje in het team!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Rhode, superleuke uitdaging voor je. Ik zal het blog van Els in de gaten houden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Rhodé, wat leuk!! Ik ben benieuwd naar al je creaties voor het designteam. Dat het maar een heel creatief en inspirerend jaar mag worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Ik zag het al en dacht je foto te herkennen! Ook echt iets voor jou en jouw stijl, die past er perfect bij! Van harte gefelciteerd en ik wens je veel plezier als DT lid, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat leuk voor je, gefeliciteerd!!
    zal haar blog in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hartstikke leuk voor je! Gefeliciteerd. Jij gaat vast hele mooie dingen maken.Veel plezier in het design team!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, heel erg leuk! Ben benieuwd wat je allemaal met haar mooie producten gaat maken! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen