woensdag 30 december 2020

Gefeliciteerd

Ik ben ik aan het genieten van mijn vakantie! Door de Lockdown zijn we veel thuis en heb ik lekker veel tijd om te knutselen. Ik had me voorgenomen om deze vakantie ook echt vakantie te houden. Meestal ga ik toch allerlei klusjes doen. Ook nu doe ik het nodige in het huishouden, maar ik neem ook lekker de tijd om te ontspannen. Dan kan ik er na de vakantie weer met nieuwe energie tegenaan!

Omdat ik helemaal door mijn voorraad felicitatiekaarten heen was, ben ik daar maar eens mee aan de slag gegaan. Met een paar mooie stansen van Simply Graphics kwam ik al vrij snel tot 4 kaarten.  

Ik zit lekker in de flow. Gelukkig hebben we nog een paar dagen vakantie. Dan lukt het vast om nog meer te maken. Fijn om daar eens lekker veel tijd voor te hebben als je juist ook veel inspiratie hebt!

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie kaartje heb je gemaakt Rhode.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je zo heerlijk kan genieten van extra knutseltijd. En dan lukken de kaartjes vaak ook extra goed. En deze kaarten zou ik ook super voor sterkte kaartjes vinden.
    Hier even weinig knutseltijd , vanmiddag zijn de meiden er even niet en ik ben vrij dus ik hoop nog een kaartje te maken.
    Fijne jaarwisseling!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes, heerlijk die flow... en wij genieten mee van het resultaat!
    Fijne jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn mooi. Leuk om het met wit en 1 kleurtje te doen, mooi effect.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie kaartjes! EN je hebt er weer wat bij. Lekker om een vakantie te hebben waarin je je echt kunt ontspannen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaartjes zijn het geworden, juist door de eenvoud en het materiaal gebruik. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Rhodé,

    dat is een hele gave serie felicitatiekaartjes geworden!!! Mooi dat wit met een kleurtje wat er lekker uit springt.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen