vrijdag 18 december 2020

Laatste kerstkaartje

Ik had toch nog een kerstkaartje nodig. Ik had niet zo veel tijd, dus moest ik iets bedenken waarbij ik niet hoefde te kleuren. Bij de Liftchallenge had ik kortgeleden een klein stempeltje gewonnen en van Nicole had ik een stapeltje papier gekregen, waaronder wat leuke ruitjes. Zo kwam ik tot dit kaartje:

Wat is deze week anders gelopen dan verwacht. Plotseling overschakelen naar thuisonderwijs en allerlei afspraken die anders verlopen. Gisteren had ik zes verschillende meetings voor de kinderen en mijzelf op de planning staan! 
Vandaag ga ik nog wat filmpjes opnemen voor de eerste lesdagen in januari. En ondertussen moet het kinderkerstfeest dat ik samen met iemand aan het organiseren was helemaal omgegooid worden. Ik zal blij zijn als het maandag is. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik deze keer echt vakantie ga houden. En dat betekent: lekker veel knutselen!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superleuke kaart, door de rode rand komt het leuke stempeltje erg goed uit!
    Ja, dat het flink omschakelen is snap ik helemaal! Niet alleen je werk, maar ook voor je eigen kinderen dingen extra verzorgen. Slim om alvast wat voor te werken, dat scheelt je straks weer. Het is fijn dat er twee weken vakantie tussen zitten, heel verstandig om die dan ook echt te nemen voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rhode,
    ja raar allemaal he? Maar nu kerstvakantie. Slim van je om alvast wat voor te bereiden voor de maandag na de kerstvakantie.
    Je kaartjes is in elk geval superleuk. Soms hoeft het ook niet zo ingewikkeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, winters en knus kaartje!
    Veel geregel , vooral voor jullie in het onderwijs. Mijn werk gaat gelukkig gewoon door, dus weinig door van de lock down. Thuis bleef ik verder al.
    Succes met alle veranderingen en geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke combi, dit stoere ruitje met het leuke huisje! Het is behoorlijk schakelen in het onderwijs momenteel, ook voor de kinderen heel onrustig maar het is niet anders. Bijna vakantie en dan hoop ik dat je ook echt helemaal tot rust kunt komen. Bedankt nog voor de prachtige kerstkaartje! Ik zag meteen dat hij van jou kwam. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje en zo leuk dat stempeltje en dan het ruitjespapier. Echt gaaf!
    Juist in deze tijd is het heel belangrijk dat je echt vakantie gaat houden. dus lekker aan de knutsel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen