maandag 7 december 2020

Cold hands

Van mijn schoonmoeder had ik bij mijn verjaardag geld gekregen. Daarvan heb ik bij Seven Hills(UK) een aantal leuke spulletjes besteld. Onder andere een stempelset van Waffle Flower met hele schattige muisjes. Ik liet ze pas al zien bij mijn voorbeeld voor de Liftchallenge. Wat je toen niet kon zien is dat 2 van de muisjes heerlijk aan het schaatsen zijn. Dat is op de kaart van vandaag wel goed te zien.

Het kleuren ging niet zo gemakkelijk. Ik had een bepaalde kleur rood in gedachten en bij het blenden werd het heel anders dan ik wilde. Zolang je er niet met je neus bovenop zit, vind ik het nog oké.  Aan de binnenkant wilde ik twee wantjes masken en dan kleuren, maar ook daarbij ging iets mis. Het zag er niet uit. Daarom heb ik een mooie, witte sneeuwheuvel eroverheen geplakt en daarop een muisje. Probleem opgelost!

7 opmerkingen:

  1. Heey Rhodé,

    dat is een lief kerstkaartje geworden met de schaatsende muisjes!!!

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezig kaartje! Ik ken deze Waffle flower muisjes wel, ze zijn er in alle seizoenen.. zo leuk! Het ijzige blauw/grijs is er prachtig bij. En de binnenkant niet vergeten ;-). Misschien ben je iets te kritisch op jezelf want het kleurwerk ziet er ook heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed gekozen, die muisjes! Goede besteding van je verjaardagsgeld als je het mij vraagt! Dit kaartje is super schattig. Fijn hè, als je een schoonheidsfoutje weet op te lossen. Extra leuk met de bewerkte binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige muisjes... Heel mooie kaart!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een enige stempeltjes heb je gekocht en gekleurd. Heel erg leuk om je verjaardagsgeld aan te besteden. En wat een goede oplossing voor je foutje.
    Het tafereeltje is superleuk trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke set!! Tof om daar je verjaardagsgeld aan te besteden. En wat een mooie kaart is het geworden!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen