vrijdag 2 april 2021

Swap met Daniëlle #22

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze Swap! Deze keer was Daniëlle aan de beurt om een pakketje samen te stellen. Het is altijd een feestje om een pakketje van Daniëlle te ontvangen. Alles leuk ingepakt en voorzien van leuke tapejes en stickers. Dit zijn de spullen waar we de komende drie maanden mee aan de slag gaan:

Het was zo'n verrassing dat deze leuke afdrukjes erin zaten! Ik had ze al gezien bij de februari release van MFT en ik vond ze zo leuk! En nu kan ik er dus lekker mee aan de slag. 

De opdracht voor vandaag: gebruik minimaal 1 tekst. Ik kreeg een cadeauzakje vol tekstjes, dus keus genoeg. Ik ging aan de slag met de muisjes en plakte de tekstbanner erbij. 

Ik heb best wel zitten stoeien met het kleurwerk. Met potloden blijft het erg licht en ik heb niet alle kleuren. Met Zigs lukt het niet altijd om het gewenste kleurverloop te krijgen. Nu zit ik te denken wat ik ga doen: extra potloden of Zigs kopen? Met meer kleuren krijg ik misschien mooier resultaat. Of ga ik de komende jaren sparen voor Copics? Ik zie daar zulke mooie resultaten mee. Ik denk er gewoon eens over na. Ik heb nog genoeg knutselspullen om heel veel kaarten mee te maken. Geen haast dus ;)

Nu snel naar Daniëlle om te kijken wat zij gemaakt heeft!

9 opmerkingen:

  1. Ik vind je kleurwerk er echt goed uitzien!! Prachtig, die cupcake ziet er uit om op te eten ;-) Het muisje doet wel gevaarlijk op dat wiebelende krukje.... je hebt er een feestje van een kaart van gemaakt!! Ik ben afgelopen jaar begonnen met mijn Copic collectie. Het zijn dure markers, maar ik vind ze wel erg fijn. Als ik het kleurwerk van sommige anderen zie, zie ik wel dat ik nog veel moet oefenen ;-) maar ik heb er plezier in en dat is ook belangrijk, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kleurwerk is juist heel mooi. je kaart is een schatje, leuk pakket hadden jullie.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor, ook jouw kaart! Ik zag net dat van danielle. Leuk pakketje!
    Ik zou niet gaan voor meer Zigs, helaas merk ik dat de tinten echt snel vervagen.
    Ik heb potloden, maar vind de Copics toch het fijnst, de heledere kleuren, de blend mogelijkheden, daar kun je zoveel mee. Niet makkelijk, maar met wat online cursusjes echt wel te doen als je beter worden wil. En je hoeft echt niet alle kleuren te kopen.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof pakket heb je gekregen van Danielle. je kaart is superleuk met dei muisjes en die ene valt bijna hoor!
    Wat betreft je vraag. Marjan heeft veel ervaring... ik heb Zigs en potloden. Copics zijn mooi, maar dat lijkt me toch moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Rhodé,

    het is een heel lief kaartje geworden. Superleuke scene en de afdrukjes zijn prachtig ingekleurd!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje Rhodé,

    Heel anders dan Daniëlle maar ook deze is top.

    Wat betreft je vraag, ik gebruik water gedragen inkt en dan vooral distress en
    Stampin up. Copics bij mijn vriendin meerdere malen geprobeerd maar ik kan er niet mee
    overweg. En wat betreft de aanschaf je hoeft niet alles in één keer te kopen.

    Goed weekend en fijne paasdagen, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Rhodé, wat tof weer!! Het is ook zo'n gaaf pakket. Ben benieuwd wat jullie verder nog gaan maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Over je kleurwerk zou ik niet inzitten, het is echt prachtig! Ook je kleurkeuze!
    Mijn zigs doe ik weg, dat gebruikte te weinig.
    Ik gebruik graag mijn Copics en potloden. Daar heb ik allemaal voor gespaard. De potloden koop ik in 1x allemaal, zodat ik alle kleurtjes heb. Mijn Copics spaar ik al 10 jaar en die collectie wordt steeds groter. Het is het geld waard, prachtige kwaliteit. Ik word er blij van ;-)
    Ook van jullie pakketje en van je prachtige kaartje!!
    Hoop dat het goed met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen