dinsdag 9 maart 2021

groen paarse helleborus

Vandaag laat ik de kaart zien die vorige week op het blog van Els Brigé verscheen. Ik vind de bloemen prachtig, maar het inkleuren kostte wel wat moeite. Met mijn stiften kreeg ik niet het gewenste resultaat.  Maar toen ik mijn potloden erbij pakte, lukte het verrassend goed! 



De 'hoera' uit de set 'proficiat' past er precies bij. 


Inmiddels ben ik veel aan het klussen in ons nieuwe huis. Het gaat tot nu toe heel voorspoedig. Er blijft weinig tijd over voor andere dingen, maar dat is niet erg. Dat haal ik straks wel weer in. Dan ga ik lekker uitgebreid jullie blogberichten teruglezen ;)

7 opmerkingen:

  1. Het is zeker een heel mooie bloem en de hele kaart vind ik een plaatje! je weest wel dat ik erg van de bloemen ben :) :)
    Fijn dat het kleuren met je potloden wèl goed lukte, is ook erg mooi gelukt! Niet alle stiften kleuren even fijn en het papier luistert ook nogal nauw, heb ik wel gemerkt sinds ik Copic markers heb.
    Wat fijn dat het klussen lekker opschiet, succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Rhodé! Prachtig ingekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Rhodé!! Tof in dat paars. En fijn dat je een goede manier hebt gevonden om in te kleuren.
    Succes met klussen. We zien je hier wel een keer weer verschijnen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via, via kwam ik op je blog terecht en ben je meteen gaan volgen.
    PRACHTIG kaartje Rhodé en de Helleborus heb je heel erg MOOI gekleurd.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart !!!
    Ik volg je al een tijdje... maar ik kreeg je niet in mijn sidebar.... eindelijk gelukt....mis ik niet zo veel !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen