vrijdag 5 maart 2021

Swap met Daniëlle #21

Vandaag laten Daniëlle en ik met onze swap weer zien wat we gemaakt hebben met dit pakketje: 

De opdracht voor deze keer: gebruik minstens 2 papiertjes uit het pakketje. De papiertjes zijn heel verschillend, maar matchen toch zo leuk. Ik koos voor blauw en geel. Ik maakte deze kaart eigenlijk al een tijdje geleden. Ik nam toen echt even de tijd om uit te vogelen hoe het Reveal Wheel van Lawn Fawn werkt. Eigenlijk is het helemaal niet zo ingewikkeld. En het is zo leuk dat er een interactief element op je kaart zit! Nu ik het eenmaal gedaan heb, zal ik het wel vaker gaan gebruiken.

Dit was alweer de laatste kaart met de materialen van deze swap. Nu is Daniëlle aan de beurt om een pakketje samen te stellen. Ik ben benieuwd! Maar nu eerst gauw kijken wat Daniëlle gemaakt heeft!

3 opmerkingen:

  1. Ik zei al op mijn blog, vast weer een beauty bij Rhodé en dat had ik goed voorspeld :-) Tof gedaan met het reveal wheel. Je foto van de binnenkant zie ik niet, of was dat ook niet de bedoeling.... ik hoop mijn pakketje dit weekend af te hebben, ik ben een heel eind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor, dat wiel! En de kaart sowieso ook natuurlijk. Inderdaad altijd erg leuk om een interactieve kaart te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave draaikaart Rosa!
    Mooie kleurencombi is dit ook.

    BeantwoordenVerwijderen