woensdag 17 februari 2021

Helleborus

Afgelopen week verscheen er weer een nieuwe creatie van mij op het blog van Els Brigé. 

Ik koos voor een combinatie van zwart, kraft en goud. Ik heb hier niet eerder mee gewerkt, maar ik werd verrast door het resultaat. 

In dit geval koos ik ervoor om de bloem niet in te kleuren. Meestal doe ik dat wel met stempels,  maar nu heb ik ontdekt dat je stempels nog veelzijdiger zijn als je ze ook op deze manier gebruikt. 

Neem zeker een kijkje op het blog van Els voor meer foto's en een beschrijving van hoe ik te werk ging!

8 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan hoor...heel chique wel!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig! De stempel komt heel goed tot z'n recht op deze manier. De kaart is een soort van ingetogen chique.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stijlvol kaartje Rhodé! Ik probeer me voor te stellen hoe hij eruit zou zien met een ingekleurde stempel maar denk inderdaad dat dit veel mooier is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel verrassende mooie en verrassend mooie combinatie. Sjieke uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Rhodé,

    nou kraft, zwart en goud is een geweldige kleurencombinatie en het is een heel sjiek kaartje geworden daardoor.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en chic vind ik je kaart! Kleuren zouden in wit gekund hebben, denk ik, maar zo erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige combinatie deze drie kleuren bij elkaar! En dat je de bloem niet hebt ingekleurd is juist wat deze kaart zo mooi maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super mooi en stijlvol!! Hij klopt gewoon helemaal , jouw kaart.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen