maandag 15 februari 2021

Guestdesigner DCL

Vandaag ben ik guestdesigner bij DCL. De opdracht voor de nieuwe challenge is: een slimline met bloemen. 

Ik heb sinds kort ook een slimline stans, dus ik ging hier graag mee aan de slag! Ik ben op het moment helemaal weg van kleurverloop. Daarom stempelde ik een heleboel bloemen in diverse tinten en plakte ze onder elkaar in een soort van golvende lijn. De tekst maakte ik door stempels van Altenew en MFT te combineren. 

Nu we bijna de sleutel van ons nieuwe huis krijgen, ben ik bezig diverse spullen te verkopen. Ik heb een koper gevonden voor mijn dressoir, dus deze week gaat de inhoud daarvan in dozen. Dat betekent dat ook mijn knutselspullen ingepakt worden. Ik probeer het zo te doen dat ik er nog bij kan, maar het zal wellicht soms minder makkelijk zijn om alles te vinden. Omdat we straks ook druk zijn met klussen zal er minder knutseltijd zijn. Als jullie me dus iets minder vaak 'zien', weet je dat dat van tijdelijke aard is. Voor in het nieuwe huis heb ik al een mooie kast op het oog waar mijn knutselspullen zeker een plekje krijgen!



9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, de bloemen zijn zo mooi... van die kleurtjes kan je niet anders dan vrolijk worden.
    Spannend zo een verhuis, ik begrijp dat het knutselen dan even geen prioriteit is.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rhode,
    wat een mooie kaart is dit. Dat kleurverloop vind ik ook prachtig en de bloemen zijn heel gaaf
    Fijn dat je dressoir verkocht is en een nieuwe kast uitzoeken voor je knutselspullen lijkt me heel leuk! Krijg je een eigen hoek ergens in het nieuwe huis voor je hobby?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was het maar zo! Ik hoop stiekem ergens een hoekje te vinden, maar ik denk dat dat lastig gaat worden...😀

      Verwijderen
  3. oh, genieten deze kaart. wat een mooi kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, leuk dat kleurverloop!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf jouw bloemen slimlime, mooi kleurverloop inderdaad en echt ook jouw eigen stijl! Leuk dat je onze GD bent, Rhodé!
    Fijn dat je steeds dichterbij de verhuizing komt, spannend ook best!
    En wat leuk ... een mooie nieuwe kast voor je hobbyspul!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij prachtig Rhodé! Ik ben ook dol op dit soort kleurverloopjes. Ken je de kaarten van Laura Bassen? Ook een beetje deze stijl. Echt heel mooi gedaan!! Spannend de verhuizing! Krijg je een eigen knutselhoek? Ik heb pas mijn spullen naar een andere kamer verhuist en het werkt heel inspirerend om alles weer een keer door je handen te laten gaan moet ik zeggen. Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeel mooi dit slimline kaartje met prachtige bloemen erop Rhodé
    en succes met de voorbereidingen voor je verhuis...spannend allemaal!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige slimline kaart met hele mooie bloemen. Fijn dat je guestdesigner was bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen