vrijdag 5 februari 2021

Swap met Daniëlle #20

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze swap! In dit kwartaal werken we met dit pakketje: 

 De opdracht voor deze keer is: gebruik een stencil. Ik gebruik bijna nooit stencils, terwijl ik het wel leuk vind als ik ze bij anderen zie. Ik koos voor een vrij simpele manier. Ik legde het stencil op geel papier veegde er met oranje inkt over. Zo kreeg ik een geel papiertje met oranje driehoekjes. Als ik oranje en geel gebruik is het vaak in combinatie met roze. Op deze kaart dus echt geel en oranje in de hoofdrol. Ik heb wel zin in wat meer zon, denk ik... ;) 

Ook de binnenkant heeft deze keer aandacht gekregen. Het komt er niet altijd van, maar het is toch leuker dan een lege binnenzijde van de kaart. 

Daniëlle heeft een ander setje stencils dan mij. Ik ben dus heel benieuwd wat zij gemaakt heeft. Kijk je mee bij Daniëlle?

7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Rhode! En het effect van een stencil vind ik altijd heel mooi. Als ik een paar kaarten achter elkaar maak met inkt en stencils denk ik altijd: ik hoef eigenlijk geen Dp meer te kopen... maar ja, daar kan ik echt niet zonder.
    Jouw binnenkantje is ook al zo leuk! Een heel goed idee en ik vergeet het gewoon altijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vreemd, ik bekijk je kaartje nog een keer en zie mijn reactie van gisteren niet meer.... nou ja, nog een keer dan ;-) Wat een leuk stencil, ik dacht meteen “heb ik die ook”?! Maar ik lees dus al dat jij een ander setje had! Leuk om het op een gekleurde achtergrond te gebruiken en zo met de cirkel is het een heel mooi geheel. Echt een prachtig kaartje!! Fijn weekend en ik kan me voorstellen dat je de sneeuw niet zo erg vind als je niet in de auto hoeft. Ik heb mijn dag geruild, gisteren gewerkt en maandag vrij. Dat scheelt vast een hoop reistijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, vrolijke muisjes en kleurtjes.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig hier op je blog beland Rhodé;)
    Wil gelijk even zeggen dat ik dit een pracht van een kaart vind, zo met die leuke muisjes. uk ook de binnenkant van je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een droppie van een kaart, heel gaaf! Superleuk de voorkant met het stencil en de leuke muisjes en ook de binnenkant zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is wel een heel zonnig kaartje!! Op dit moment maak ik ook veel kaartjes met vrolijke kleurtjes. Vorig jaar zat ik nu nog volop kerstkaarten te maken. dat komt wel weer.
    Maar heel leuk gedaan met dat stencil. En die muisjes zijn gewoon schattig.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje (had deze al op IG gespot natuurlijk) en wat een heerlijk pakketje. Ik vind het altijd leuk om met stencils te werken. Maar er zijn zoveel dingen leuk....
    Ik vind de kleuren super mooi, daar zou ik zelf niet heel snel voor kiezen, maar moet dat misschien toch eens iets vaker doen ;-)
    De binnenkant vind ik ook mooi. Bij mij ook geen vaste prik, maarrrr doe het steeds vaker, want je kaart is dan wel echt af!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen