maandag 1 februari 2021

Valentijn - Els Brigé

Vandaag ben ik er weer met een project dat ik maakte voor Els Brigé. Op het blog van Els vind je meer foto's en een uitgebreide beschrijving. 

Ik ging aan de slag met de set 'Jij en ik'. Valentijn is wat mij betreft een dag die je eraan herinnert om je geliefden te vertellen dat je van ze houdt. Ik maakte daarom een kaart voor mijn zusje. 


Omdat ze voor mij heel belangrijk is, stempelde ik het woord 'jij' in het midden van een cirkel. Heel subtiel heb ik aan de binnenkant nog iets op een klein rood randje gestempeld. Bij haar voelt het altijd goed. Ik kan bij haar echt mijzelf zijn. Fijn is dat! En dat verdient een kaartje!

6 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan hoor...heel fijntjes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig lief kaartje Rhodé! Ik heb je zus al eens ontmoet, ze is vast superblij met dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattig kaartje voor je zus! Daar word ze vast heel blij van. Lijkt me heerlijk, zo’n fijne band met je zus. Ik heb alleen een broer, ook een lieverd maar dat is toch anders denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit lieve kaartje voor je zus gemaakt Rhodé, ze zal dit vast heel erg waarderen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super Rhodé!! Zo mooi dit kaartje in zwart/wit en een beetje rood. Leuk om je zus ermee te verrassen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. nog even en je hebt je hele klas weer vol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je kaart al op Insta, mooi is het! CAS en sierlijk!

    BeantwoordenVerwijderen