dinsdag 4 mei 2021

Ranonkel

Vorige week was deze kaart al te zien bij Els Brigé. Voor deze kaart heb ik iets nieuws geprobeerd. De beschrijving is te lezen op het blog van Els.




Ons nieuwe huis is nu bijna klaar. Deze weken worden er nog twee muren behangen door de schilder. Dan is het meeste gebeurd. Gisteren heb ik kasten en bureaus in elkaar gezet. Vandaag ga ik spullen verhuizen. Ik spreid het over een paar weken, omdat ik de spullen direct op de goede plek in het nieuwe huis wil zetten. Ik heb geen kamertje over waar ik tijdelijk spullen neer kan zetten en ik vind het niks om in elk vertrek nog allemaal verhuisdozen te hebben. Ik zal zien of mijn plan werkt;)

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Mooie kleuren.
    En je plan klinkt heel goed, hopen inderdaad dat het lukt. Als het gaat zoals je wilt, heb je straks je heel huis in 1 keer klaar. Heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem op Instagram, het is een plaatje van een kaart, heel mooi Rhodé! Succes met alles, een verhuizing is altijd zo'n gedoe!!

    BeantwoordenVerwijderen