vrijdag 7 mei 2021

Swap met Daniëlle #23

De eerste vrijdag van de maand. Daarom zijn Daniëlle en ik er weer met een nieuwe swap. Dit is het pakketje waar we op dit moment mee werken:
Deze keer is de opdracht: ballonnen op je kaart. Er zit een leuk stencil bij met meerdere ballonnen. Ik heb met een borsteltje verschillende kleuren ballonnen op de kaart gemaakt. Over de ballonnen nog wat Wink of Stella voor een glittertje. Met potlood touwtjes getekend. De grote tekst heb ik onderaan geplakt. Achter de kaart nog een zwart randje. 


Zo mooi, van die grote teksten. En toch koop ik ze zelf nooit. Helemaal leuk als ze dan in een swap-pakketje zitten.


Ik ben heel benieuwd wat Daniëlle gemaakt heeft. Zou ze ook het stencil gebruikt hebben? We hebben ook nog papier met ballonnen en muisjes met ballonnen. Het kan dus van alles zijn. Neem gauw een kijkje!

8 opmerkingen:

  1. Dit is een geweldige mannenkaart!! Erg mooi gedaan. Ik was helemaal niet tevreden over mijn kaartje met het stencil, maar heb ‘m toch laten zien. De jouwe vind ik echt een toppertje!! Goed weekend, gaan jullie klussen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je kaart op Insta, echt heel erg mooi gedaan die ballonnen en de grote tekst is er perfect voor! Heel gaaf kaartje, Rhodé!
    Ik heb pas ook van die borsteltjes gekocht n.a.v. een filmpje van Jennifer McGuire, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die ballonnen prachtig met kleurverloop gedaan.
    Hele mooie kaart, die grote tekst is er perfect bij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je ballonnen mooi gelukt! En inderdaad die grote tekst is er perfect bij! Een heel leuk kaartje wat je eigenlijk altijd op voorraad zou moeten hebben want dit soort kaartjes komen altijd van pas. Succes met klussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Prachtig het zachte kleurverloop van de balonnen. En de grote tekst erbij is perfect! Ik had gisteren met GerJanne een duo post. Wij hadden iets met muisjes 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi gemaakt met die schaduw zo!! En die grote tekst maakt het helemaal af.
    Gaat het goed met het inrichten van je nieuwe huis??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen