vrijdag 4 juni 2021

Swap met Daniëlle #24

En daar zijn Daniëlle en ik alweer met de laatste swap met ons leuke 'muizenpakketje'! 

De opdracht voor deze keer: Sketch #2...(Ik weet niet meer welke, maar bij Daniëlle kun je dat vast teruglezen) van MFT. Ik hou ervan om met sketches te werken,  maar deze keer ging het me niet zo makkelijk af. Ik schoof met afbeeldingen en papiertjes en toen ik eindelijk iets had bedacht, werd het niet helemaal zoals ik in gedachten had. 
Daarom later nog eens een poging gewaagd. En toen was het meer naar mijn zin:

Er zijn nog een heleboel muisjes over. Daar ga ik nog een keer mee aan de slag. Het kan nu weer, want inmiddels zijn we  verhuisd en heb ik weer wat meer knutseltijd. De kast waar onder andere mijn knutselspullen in moeten heeft helaas leverproblemen😬. Ik moet dus steeds in dozen mijn spullen zoeken. Niet zo handig (ook de reden dat ik niet terug kon vinden om welk nummer van de MFT-schetsen het ging), maar het lukt. 
Ik ben erg blij met onze nieuwe stek. Heerlijk alles nieuw. Dat maakt ook makkelijk schoon. 

Neem je ook even een kijkje bij Daniëlle

5 opmerkingen:

  1. Heey Rhodé,

    dat is een heel leuk kaartje geworden met de feestende muisjes.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom net bij Danielle vandaan en jullie hebben allebei en heel vrolijk kaartje gemaakt. Altijd zo grappig dat niemand ziet dat je moeite had met de sketch. Dat zie jij alleen.... Ik snap dat je muisjes overhebt. We zien er vast leuke kaartjes mee voorbij komen.
    Jammer dat je kast langer op zich laat wachten, maar je hebt toch alles gevonden wat je nodig had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is super geworden! Leuk om een strook van het tekstpapier te snijden. Dat had ik nog niet zo bedacht. Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar dat was op Instagram. Zo tof dit kaartje, die muisjes zijn super en hoe jij ze laat dansen op de tekst strook. Ik zou inderdaad niet zeggen dat je moeite had met de schets, hoor. Jammer van die kast, hopelijk komt die binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie kaart!! En zo'n gave achtergrond gemaakt in dat witte rondje.
    Ik ben jullie muizenposten nog helemaal niet zat. Ze zijn zoooo schattig.
    En fijn dat je ondertussen bent verhuisd. Nu maar duimen dat die kast snel komt. Is toch relaxter.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen