woensdag 3 november 2021

Merry Christmas

Vandaag laat ik weer een kerstkaartje zien. Ook deze maakte ik toen ik in isolatie zat.

Deze schattige beertjes zijn klein en waren snel ingekleurd. De leuke sterrenachtergrond van MFT kleurde ik rood. Ik zocht er een leuk papiertje bij uit een blokje dat ik onlangs kocht. 
Langs de randjes van het witte cardstock nog een kruisjesrand. Een klein detail dat net wat extra's geeft.

Ik ben er nog niet met mijn kerstkaarten. Gelukkig heb ik nog even de tijd. Ik neem mijzelf elk jaar voor om eerder te beginnen,  maar in de zomer ben ik toch nog niet echt in de stemming, merk ik. Herkennen jullie dat?


4 opmerkingen:

  1. een super leuke kerstkaart, en ik heb al een paar kerstkaarten gemaakt maar het wil nog niet zo lukken. en nee in de zomer al helemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een enige kaart is het geworden. Isolatie stimuleert blijkbaar! Die kleine ijsbeertjes zij zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje!! En heel herkenbaar, bij mij werkt het ook niet om het hele jaar door aan de kerstkaarten bezig te zijn. Maar het wordt nu toch wel echt tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartje Rhodé!!
    Ik heb soms van die buien dat het in één keer wil en daar maak ik dan maar gebruik van. Eigenlijk ben ik al klaar voor dit jaar. Maar als ik zin heb dan maak ik er gewoon nog eentje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen