vrijdag 5 november 2021

Swap met Daniëlle #29

Vandaag weer swap-time! Superleuk om met dit fantastische pakket te werken:

De opdracht voor vandaag: een kaart met een cijfer erop. 

Deze maand wordt onze jongste 5 jaar. De keuze voor het cijfer was dus snel gemaakt. Ik maakte een kaart met een opening. 

Als je de kaart openslaat, zie je aan de binnenkant dus nog de cirkel en het cijfer. 

Dit idee vond ik zo leuk dat ik er nog een kaart mee maakte:

En omdat het pakket zoveel leuks bevat, maakte ik nog een kaart. Kom maar op met die jarigen!

Ik ben benieuwd wat Daniëlle gemaakt heeft. Kijk je mee?

4 opmerkingen:

  1. Wauw, jij bent echt goed bezig met het pakket!! Hier ontbreekt de tijd een beetje, maar hopelijk kan ik vanmiddag ook even gaan “produceren” ;-) Drie super leuke kaartje, leuk idee met de opening!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat5 een prachtige verjaardagskaarten. leuk pakketje om mee te freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijk en feestelijke kaartjes Rhodé.

    Fijn weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf deze kaartjes, de kleurtjes zo vrolijk!! Echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen