dinsdag 8 maart 2022

Guestdesigner Liftchallenge

Vandaag is er een nieuwe uitdaging van start gegaan bij de Liftchallenge. Omdat ik een tijdje geleden gewonnen had bij de Liftchallenge, mocht ik deze keer guestdesigner zijn. Het is deze keer de bedoeling om een 'inside tunnel card' te maken. Een heel leuk model. Op het blog van de Liftchallenge vind je alle informatie. Ik hoop dat er veel mensen meedoen. Je kunt er zoveel leuks mee maken! 

Ik maakte deze kaart:


Met deze binnenkant:


Het was echt een feestje om deze kaart te maken!

10 opmerkingen:

  1. Prachtig Rhodé

    Heb je een mailtje gestuurd.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Rhodé! Wat een toffe kaart en zo leuk dat deze vandaag in mijn brievenbus lag! Hartstikke bedankt, heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super leuk, jouw voorbeeldkaart voor de liftchallenge. Het ziet er best ingewikkeld uit, maar ik ga uiteraard wel een poging doen ;-) Deze stempels zijn er echt leuk voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was gisteren al even komen kijken, maar toen stond deze er nog niet op. Ik kende hem natuurlijk al, maar zag graag nog eens hoe leuk ik hem vind! En die set is zeker heel veelzijdig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Rhodé,

    dat is een superleuk kaartje geworden. Gaaf modelletje ook.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah.... vanmorgen het filmpje bekeken! Erg leuk en die van jou is top! Goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk en schattig kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht dat ik al op je blog gereageerd had maar dat was natuurlijk omdat ik je kaartje stiekem al gezien had. Ik vind het echt weer een toppertje!! Zo leuk met deze vrolijke muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat gaaf weer Rhodé!! Echt weer super gemaakt. En die binnenkant is echt een feestje op zich.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt! En een hele mooie frisse kleurencombinatie. Een heel feestelijk kaartje. Leuk gedaan!
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen