maandag 28 maart 2022

DCL #357

Bij DCL loopt momenteel een challenge om iets te maken met strand of zee. Ik wilde graag weer eens meedoen, dus pakte ik er een set met zeediertjes bij. 

Ik maakte een achtergrond met golfjes, maar het werd totaal niet wat ik in gedachten had. Door de reminder van Marjan herinnerde ik me dat ik eraan begonnen was en pakte ik het er weer bij. Nu een nieuwe achtergrond en ook sommige diertjes kleurde ik opnieuw. 

Op de basiskaart plakte ik een stukje DP wat ik vind lijken op het zand van het strand. Soms kan dat zo met van die golfjes liggen door het water wat er overheen gegaan is. 

Ik stempelde een algemeen tekstje, zodat ik dit kaartje kan sturen naar een kind dat het pittig heeft. 

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je door mijn reminder deze o zo gave kaart ging maken! Mooi achtergrondje,leuke visjes,de haai lijkt ook een gezellige bijerd 😉. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij si heel leuk. Prachtig tafereeltje..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zeedieren! Grappig ook die oester. Een mooi kaartje! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlief kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel weer een hele mooie!!
    Ik had ook mee willen doen maar ik ben bang dat het niet gaat lukken. Maar jij bent er wel bij!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig tafereeltje. Leuk ook het gele golfjes papier op de achtergrond. Ik waan me echt onder water! Heel leuk gedaan.
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige strand tafereel Rosa! Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest bij het papier ook meteen aan die ribbeltjes in het zand denken. Het is een heel vrolijk en gezellig zeekaartje geworden, ik ben blij dat je hem toch alsnog afgemaakt hebt. Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen