vrijdag 1 april 2022

Swap met Daniëlle #33

Vandaag weer Swap-time! Daniëlle en ik laten allebei iets zien met het nieuwe swappakket dat Daniëlle samengesteld heeft. Ze heeft weer zulke leuke dingen verzameld!

Dit is toch supergaaf?!

De opdracht voor vandaag: 'all you need is love: hartjes op je kaart'. Dat is natuurlijk geen probleem met dit pakket.

Ik koos ervoor om aan de slag te gaan met het grote, uitgestanste hart. Ik zag er direct een shaker in. 


Ik maakte wolkjes op de achtergrond. Het shakermateriaal kreeg ik al bij mijn verjaardag, maar nog niet gebruikt. Het past perfect, want daar zitten hartjes in. Het überschattige muisje heeft twee hartjesballonnen vast. Die mocht dus ook op de kaart. Op de basiskaart gebruikte ik een stukje van het leuke DP.
En als finishing touch plakte ik nog drie kleine hartjes op de kaart. Als dit niet genoeg hartjes zijn, weet ik het ook niet meer😉.

Nu snel naar Daniëlle om te kijken wat zij gemaakt heeft!

5 opmerkingen:

  1. Toevallig dat jij ook dat leuke muisje gebruikt hebt. Een leuke schudkaart Rhodé.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon pakket en jouw uitwerking ermee is geweldig…top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk pakketje en wat heb jij er ook een gaaf kaartje mee gemaakt! Jullie hebben allebei inderdaad dat muisje gebruikt, het is ook echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Rhode,

    een schattig schudkaartje is het geworden.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die is echt super mooi geworden Rhodé!! Zo tof met dat uitgestansde hart. En dat schattige muisje maakt het helemaal af.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen