zaterdag 23 april 2022

Guest Designer Studio92

Vorige week kreeg ik bericht dat ik 3 maanden lang Guest Designer mag zijn bij Studio92! Superleuk,  want ik ben dol op de mooie papiertjes die je daar kunt kopen. Gisteren liet ik mijn eerste kaartje al zien op Instagram. Ik zou daar zeker even een kijkje nemen,  want daar heb ik ook een leuke kortingscode voor je!

Ik maakte dit kaartje met prachtig papier van Carta Bella. 


Die kleurtjes, de stijl: ik hou ervan. En een mooie bijkomstigheid: ik hoefde niks te stempelen.

Afgelopen week heb ik extra veel gewerkt, zodat ik komende weken echt vakantie heb. Ik moet nog een paar dingetjes doen, maar verder kan ik lekker vakantie vieren. Ik ben er eerlijk gezegd wel aan toe. En ik heb ook ontzettend zin om lekker veel te knutselen. Heerlijk!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi papier en je kaartje is erg leuk! Zeker handig om eens niet de afbeelding te hoeven stempelen.
    Geniet van je vakantie. Hopelijk kom je toe aan het knutselen, je kinderen zullen ook wel vakantie hebben? En het weer lokt ons naar buiten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd prachtig papier heb je voor dit kaartje gebruikt.
    fijne vakantie
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met dit papier heb je idd niet meer nodig. mooi combineren, knippen plakken en klaar! Heel tof!
    Je scooter kaartje had ik op insta al gereageerd, maar heel mooi. Ook het kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen