maandag 2 mei 2022

Blije bijen

Ik heb heerlijk vakantie. Alles in een rustiger tempo en even wat meer tijd voor de kids. En af en toe wat extra knutseltijd. Dat is voor mij eigenlijk echt vakantie: als ik lekker kan knutselen. Ik hoop stiekem elke vakantie op 1 dag vol stromende regen. Dan heb je een goede smoes om een hele dag binnen te knutselen, hihi.

Afgelopen weekend ging ik lekker aan de slag met de nieuwe spullen van Studio Light. 

Ik stanste de bijenkorf uit kraft. Met bruine inkt kleurde ik hem nog wat bij. De bijtjes kleurde ik met mijn Derwent potloden. Op de achtergrond plakte ik een papiertje met honingraatpatroon. Het tekstje maakte ik met wit embossingpoeder. De tekst komt uit een set van MFT met feestende pinguïns. Het lettertype is wat speels en vond ik wel passen bij de bijtjes.

Morgen ga ik lekker bakken met m'n zus. Ik mis het dat ik het niet meer met m'n vader kan doen. Maar we gaan morgen iets maken uit zijn receptenboekje en zo is hij tijdens het bakken wel in onze gedachten. 
En woensdag hoop ik een dagje te kunnen knutselen. Nog genoeg leuke dingen op de planning,  dus!

2 opmerkingen:

  1. oh, heerlijk vakantie, en je benut m goed...
    veel plezier.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Rhode!!
    Toffe combi zo.
    En hoop dat je lekker geniet van het bakken met je zus.
    En ja die papa's die gemist worden...
    Leuk om zo samen zijn recepten te maken
    Ik wens je nog een regendagje toe!! Fijne vakantie verder!! Groetjes van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen