vrijdag 6 mei 2022

Swap met Daniëlle #34

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze maandelijkse swap. We zijn momenteel bezig met het superleuke pakket dat Daniëlle heeft samengesteld. 


De opdracht voor deze keer: een woordgrapje op je kaart.

Ik was al op zoek naar een woordgrapje, toen ik ontdekte dat ik een stempelset van MFT heb met allerlei woordgrapjes en woordspelingen. Perfect passend bij het leuke stempelsetje uit het pakket!

Ik kleurde 2 bijtjes en stanste een achtergrondje met hexagons. Achter de openingen plakte ik geel papier. 
Langs de randen een strookje streepjespapier.

En tenslotte natuurlijk een bijpassend 'woordgrapje':
Ik ben zo weg van alle spulletjes in het pakket dat ik nog een kaartje maakte met een woordgrapje:

Ik geniet van mijn laatste vakantiedagen. Vandaag en morgen nog wat lekkere dingen bakken en het tempo nog even wat lager. Dan kan ik vanaf maandag weer 'knallen'.

En nu snel kijken wat Daniëlle gemaakt heeft. Kijk je mee?

2 opmerkingen:

  1. Heey Rhodé,
    dat zijn 2 hele leuke kaarten geworden.

    Groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat tof Rhodé!! Allebei heel verschillend maar ik kan niet kiezen.
    Dat geel achter die hexagons maakt het helemaal af.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen