maandag 30 mei 2022

Liftchallenge #170

Het is alweer even geleden dat ik mee deed met een challenge. Ik wilde nu toch weer eens meedoen. Bij de Liftchallenge loopt op dit moment een leuke challenge. 

De opdracht is: Als je wilt weten wat het inhoudt, neem dan even een kijkje op het blog van de Liftchallenge. Sowieso een aanrader om daar even te kijken. 

Ik zocht tussen mijn inkten een kleurverloop van blauw naar groen. Bij het blenden kwamen sommige kleuren wat anders uit, zodat sommige kleuren toch erg op elkaar lijken. Tja, soms gaat dat zo. 

Ballonnetjes, sterretjes en een tekstje gestempeld. Gemat en op een witte kaart geplakt. Het uitzoeken van de inkt was eigenlijk het meeste werk. 

5 opmerkingen:

  1. Mooie tinten heb je gebruikt voor jouw versie van deze inktblending techniek! Het geeft een rustige uitstraling waarbij de sterretjes en ballonnen mooi passen. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Rhodé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi strak kaartje!! Gaaf met deze techniek.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je weer meedoet met de lift Rhodé. Ik herken het wel dat het uitzoeken van de kleurtjes het meest lastige is aan deze techniek. Maar het heeft goed uitgepakt bij jou. Heel leuk in combinatie met de ballonnen! Dankjewel voor je bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg! Heel mooi gelukt en dat verloop van de kleuren vind ik goed gelukt. Het lijkt moeilijker dan het is geloof ik... binnenkort maar eens aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar soms geeft dat dan ook ineens een tof effect. Niets mis mee! Ik heb het vaak met de finishing touch van mijn kaart. Een tekst erbij, nog een embellishment, wel niet. Daar kan ik ook zo lang mee bezig zijn soms ;-)
    Leuk Rhodé dat je er weer bij bent en bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen