vrijdag 3 juni 2022

Swap met Daniëlle #35

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze Swap. De laatste keer met dit toffe pakket van Daniëlle:

Er zijn nog spullen over. Daar ga ik zeker ook nog mee aan de slag. Gewoon te leuk!

De opdracht voor deze keer luidt: perfectly plaid. Gebruik ruitjespapier. 

Ik maakte deze kaart met 1 van de ruitjespapiertjes uit het pakket:


Ook de stempeltjes komen uit het pakket. Wat zijn ze schattig,  hè?!

En ik maakte nog een kaartje met een stukje ruitjespapier. Op deze kaart stempeltjes uit het leuke stempelsetje dat in het pakket zat. 




2 opmerkingen:

  1. Hoi Rhode,
    wat een superkaartjes zijn het! Allebei heel erg leuk. Ruitjespapier heeft altijd wat gezelligs..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei echt heel gaaf, ik heb ook wel wat met ruitjes, net als met stippen. Mooi dat roze achter het poesje op de bovenste, laat het extra goed uitkomen. Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen