dinsdag 12 april 2022

Liftchallenge #169

Vandaag start er weer een nieuwe Liftchallenge. Een hele leuke, want jullie gaan een liftkaart van mij liften. Voor het tienjarig bestaan van de Liftchallenge (vorig jaar) koos ik zelf een te liften kaart uit. Ik kwam als 1 van de winnaars uit de bus. Daarom is die lift vandaag voor jullie aan de beurt. Het is niet zo heel moeilijk, dus ik hoop dat er veel mensen meedoen. Zo leuk om elkaar zo ook weer te inspireren! 

Hop snel naar de Liftchallenge voor alle details en doe mee!

2 opmerkingen:

  1. Ik verwacht heel veel deelneemsters. Super leuk en mooi jouw kaart! Toffe challenge. Leuk je berichtje, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje. Leuk om je eigen challenge te zien he? Ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen