zaterdag 9 april 2022

Gewoon even hallo

Gewoon even een kaartje... Ik heb die toch regelmatig nodig. Maar altijd te weinig op voorraad. Herkenbaar?

Deze keer ging aan de slag met de leuke Hallo-set van Els Brigé. Met mijn Zigs paste ik weer de watercoloring techniek toe. Toen het droog was stempelde ik de bloem en de tekst. Supersimpel, maar toch mooi. 

Ik verwacht zo de tweede lading visite van deze dag. We zitten weer in de verjaardagen deze weken. Komende week de kinderfeestjes en het trakteren op school. Knutselen staat nu even op non-actief, maar dat haal ik in mei vast wel weer in!

5 opmerkingen:

  1. idd heel herkenbaar... ik heb wel voorraad maar dan net niet het juiste kaartje.
    deze bloem is erg mooi,
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb erg weinig voorraad, dus snelle ideetjes zijn altijd welkom! Gezellig, al die verjaardagen maar ik kan me voorstellen dat veel in korte tijd wel ten koste gaat van je knutseltijd ;-) fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je jarige!!
    En ja altijd wel voorraad en die for you of zomaar die blijven hier altijd over. Nu weer druk met verjaardagkaarten voor vrouwen en beterschaps voor mannen.
    Altijd wel weer wat nodig.
    Fijn weeekend verder!! (en geniet van de feestjes)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah.. deze is heel mooi! En zeker altijd handig dit soort kaartjes in voorraad te hebben. Leuk al die jarigen, hier dus ook begin april en ook weer fijn als het voorbij is. Kun je dan weer mooi op terugkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te lezen heb je het druk met alle verjaardagen! Gefeliciteerd nog! Mooie kaart heb je gemaakt, gaaf zoals de roos uitkomt. Snel maar effectief!

    BeantwoordenVerwijderen