zaterdag 3 september 2022

Stempel op reis!


Leuk nieuws: vanaf vandaag mag ik meedoen met 'Stempel op reis'! Superleuk dat ik gevraagd ben om mee te doen.
Er wordt een stempel doorgestuurd en met die set gaan we allemaal aan de slag. 

Deze keer zijn we aan de slag gegaan met een set van Altenew: 'simple flowers'. Een lekker grote sets met veel stempels. 

Ik koos voor roze/rode kleuren. Ik stempelde wat bloemen op een rechthoekig stuk cardstock. Doordat het een beetje abstract is, lijken het nu helemaal geen bloemen, maar dat geeft niet. Ik vind de vormen mooi.

Ik stempelde een grote zwarte tekst op de kaart. Vervolgens stempelde ik nog een tekstje op een smal strookje.

Ik was zo blij met deze kaart dat ik nog een variant maakte:

Kijk je mee wat de anderen gemaakt hebben?

Op Instagram kun je de projecten van de anderen ook vinden. 

3 opmerkingen:

  1. Zelfs twee kaartjes met deze set! Wat zijn ze leuk geworden Rhodé! Mooi hoe alle tinten roze en rood bij elkaar passen. Superleuk dat je met ons mee 'reist'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je meedoet. Ik ben een trouwe kijker van de Stempel op reis. Jouw kaartjes zijn heel gaaf! EN ook al een idee om te onthouden. Ik heb een soortgelijke set, maar die leent zich ook goed voor zo'n kaart! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen