vrijdag 2 september 2022

Swap met Daniëlle #39

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze Swap. Nog steeds in het kerstthema. Vandaag is de opdracht 'cirkels op je kaart'. 

Alhoewel ik de opdracht zelf bedacht had, heb ik ermee zitten stoeien. Uiteindelijk bedacht ik dat ik een cirkelkaart wilde maken. Ik kleurde het lieve konijntje van MFTstamps. En met een leuk tekstje erbij was ik al snel klaar.

Mijn vakantie komt ten einde. Ik heb zin om te beginnen. Afgelopen dagen heb ik mijn klas op orde gemaakt, dus ik ben er helemaal klaar voor!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat snoezig!! Ik houd wel van ronde kaartjes, doe het zelf eigenlijk veel te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig konijntje is dat en zo mooi ingekleurd. Leuk om een ronde kaart te maken. Opdracht geslaagd :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen