donderdag 20 oktober 2022

Liftchallenge #173

Ik had gewoon te lang niet meegedaan met een challenge. Terwijl het zo leuk is om uitgedaagd te worden weer eens iets anders te maken. Zo ook bij de huidige Liftchallenge

De opdracht is om herhaald te stempelen en daarna het afdrukje als het ware in te kleuren met een andere stempel. 

Omdat ik nog wat geboortekaartjes nodig had, besloot ik daarmee aan de slag te gaan. Het werd dit kaartje:

Het stempeltje waarmee ik 'ingekleurd' heb is eigenlijk een bloemetje. Ik heb de achterkant ervan gebruikt. 

Daarna maakte ik nog een meisjesvariant.

Daar ben ik niet super tevreden over. De kleurtjes roze liggen eigenlijk te dicht bij elkaar. Maar ik laat hem gewoon zien. Het hoeft niet altijd perfect te zijn, toch?!

6 opmerkingen:

  1. oh dat heb je leuk gedaan... leuk dat rompertje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rhodé, ik vind ze beiden erg leuk! EN dat roze is juist leuk, een beetje nuance verschil...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaarten! De rompertjes zijn schattig zowel de wat stoerdere uitwerking als die met de hartjes erin. Ik vind ook dat tintverschil erg leuk! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge Rhodé en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snoezig zijn ze, deze babykaartjes!! Ik snap wat je bedoeld met de kleurtjes roze die inderdaad heel dicht bij elkaar liggen maar in het geheel is dat totaal niet storend en de combinatie van het jurkje en het hartje is heel erg leuk! Beide kaartjes zijn dus weer heel geslaagd, dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    Bedankt ook voor je leuke reactie op mijn blog. Ik had inderdaad geen stans gebruikt. Het is niet meer dan 2 x het formaat van de kaart (4,1/4 inch x 5,5) twee keer de zijkant (3/4 inch x 5,5) en een plakstrip (1/5 inch x 5,5) totaal is het dan 10,5 x 5,5 inch. In de voorkant een kader stanzen en klaar ben je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke babykaartjes Rhodé!! En ja je hebt snel dat de kleurtjes dicht bij elkaar liggen. Ik had het ook met geel en oranje. Toen het droog was leek het ook veel op elkaar. Maar ja je hebt er toch weer 2 super leuke kaartjes bij.
    Fijne week!! (vakantie denk ik, geniet ervan!!)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke tof! Het viel pas op toen je het zei. Ik snap wel wat je bedoelt, maar je bent dan te kritisch. Het geheel is namelijk super mooi!
    Bedankt voor je mooie inzendingen en super leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen