woensdag 2 november 2022

Christmas Card

Ik wilde dit jaar graag meedoen met de Superstar Challenge van MFT. Het blijft een merk waar ik graag mee werk. 

I was eager to participate in MFT's Superstar Challenge this year. It remains a brand I enjoy working with.

Ik ging aan de slag op een kraft kaart. Dat had ik nog niet eerder gedaan, maar ik vind het altijd zo mooi. Ik stempelde de afbeelding in een lichtbruine kleur, zodat de lijntjes deels weg zouden vallen bij het kleuren.

I got to work on a kraft card. I hadn't done that before, but I always love it so much. I stamped the image in a light brown color, so the lines would partially fall away when coloring. 

Ik kleurde deze afbeelding met Derwent potloden. Vervolgens kleurde ik met wit potlood nog wat sneeuw en stempelde een tekst uit dezelfde set van MFT 'merry wishes'. Ik heb genoten van het kleuren. Dat moet ik zeker vaker doen!

I colored this image with Derwent pencils. Then I colored some more snow with white pencil and stamped a text from the same set of MFT 'merry wishes'. I thoroughly enjoyed coloring. I should definitely do this more often!

6 opmerkingen:

  1. Prachtig is het Rhodé. Is het speciaal kraft papier? Het lijkt heel licht, mooi effect met dat witte potlood.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en speciaal met dit papier. En je hebt het prachtig ingekleurd, moet je zeker vaker doen, dat doe je goed! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat heb je dit mooi gedaan!!.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Rhodé,

    dat is een mooie kaart geworden en prachtig ingekleurd.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker is dat hè, kleuren op kraft. Ik heb het onlangs ook gedaan. (kaartje volgt nog) en het is best een klusje maar wel heerlijk ontspannend om te doen. Ik vond het nog best even lastig om er ook een kaartje van te maken maar daar had jij geen moeite mee zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your ornament box is so darling! And the coloring on the tree is just beautiful. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen