zaterdag 5 november 2022

Swap met Daniëlle #41

Een dagje later dan normaal zijn we er vandaag weer met onze Swap. We zijn lekker bezig met het pakket van Daniëlle:

De opdracht voor vandaag is een kleurenchallenge: zwart-wit-roze. 

Dat is voor mij geen probleem. Ik hou daarvan. Ik wilde voor deze kaart graag de bloemenstansen gebruiken. Daarom stanste ik verschillende bloemen in diverse tinten roze. Maar wat ging er daar nu verder mee doen? 

Ik zocht een leuke MFT-schets. Die gebruikte ik voor de vormgeving. En tussen mijn DP vond ik een leuk roze papiertje. 

Zwart voegde ik toe door de tekst op een zwart strookje te embossen. Omdat ik altijd veel vragen krijg om verjaardagskaarten werd ook dit een felicitatietekst.

Vandaag even een dagje geen sportwedstrijden van de kids. Ik ben van plan om allerlei klusjes te doen die anders blijven liggen. Er ligt ook een recept voor koekjes op me te wachten. Ik denk dat de dag voorbij is voor ik het weet!

Wat zou Daniëlle gemaakt hebben? Ik ben weer benieuwd!

3 opmerkingen:

  1. Erg gaaf kaartje, die kleuren zijn heel mooi ook. Mooie stansjes en dat papiertje heb ik ook gehad! Past er perfect bij! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig dit kaartje, mooie kleurencombi: zwart wit en roze
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Strak simpel en vrolijk! Heel gaaf!! Mooi als monochroom kaartje maar ik denk dat hij in multikleur ook prachtig zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen