dinsdag 8 november 2022

Stempel op reis

Vandaag Mariken, Ellen, Daniëlle, Gerjon, Nicole en ik zien wat we gemaakt hebben met dezelfde set. Deze keer 'Coffee Love' van Altenew. 

Ik kleurde de afbeeldingen eerst in. Later heb ik er pas een kaart van gemaakt. Ik koos voor een kleurencombi die ik nog niet eerder heb gebruikt. 

Het idee ontstond terwijl ik bezig was. Het lastigste vond ik het positioneren van de afbeeldingen. Maar na wat schuiven koos ik voor deze opstelling. Het was echt leuk om met deze kaart bezig te zijn!

7 opmerkingen:

  1. lekker bakje koffie, ziet er gezellig uit deze kaart.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat iedereen zo verschillende kaarten heeft.
    Ook deze is heel mooi...mooie kleuren zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje! Mooi gekleurd ook. Ik vind 'm top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er ontzettend leuk en gezellig uit! Dat tafelkleedje is super. Je bent de eerste die ik bezoek, dus ben reuze benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje zo knus en warm geworden, echt prachtig! Het kleurwerk is ook supergoed gedaan. Echt een topper weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dit kaartje!! Past goed in het seizoen. Lekker knus samen bij de kachel en dan een bakkie erbij
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen