vrijdag 6 januari 2023

Swap met Daniëlle #43

Vandaag starten Daniëlle en ik met een nieuwe swap. Deze keer mocht ik de spulletjes verzamelen. Tijdens mijn bezoekje aan de KreaDoe kon ik naar hartelust rondsnuffelen en dingetjes bij elkaar zoeken. Het werd een vrolijk pakket:

Papiertjes en sprinkles van Doodlebug, een stempelset van MFT en een stencil van DLS design. Dat laatste merk kende ik nog niet. Ze hebben veel mooie spullen. Dat is het leuke van zo'n beurs: je ziet weer eens nieuwe dingen. En met eigen ogen dingen zien vind ik eigenlijk ook veel prettiger dan online shoppen.  

De opdracht voor deze keer is: 'Sweet birthday'. Dat moet met dit pakket volgens mij wel lukken! 

Ik maakte deze kaart:

Het is een beetje lastig model om goed te fotograferen,  maar op deze manier is het volgens mij wel duidelijk. 

Omdat ik lekker bezig was, maakte ik nog een kaart:

Ik wordt helemaal vrolijk van deze kleurtjes. Ik denk dat ik maar snel aan het volgende kaartje ga beginnen. Daar heb ik nog geen idee voor, maar als ik deze spullen voor m'n neus leg, komt er vast al snel een ideetje.

Nu eerst naar Daniëlle om te zien wat zij gemaakt heeft!

4 opmerkingen:

  1. mooie kleurtjes, idd om vrolijk van te worden
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje Rhode (zonder sprinkles 😁, ik kom net bij Danielle vandaan). Je hebt een heel leuk pakketje samengesteld. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er blij van wordt....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf pakket!! En zulke toffe kaartjes.
    Ben helemaal weg van het papier.
    Fijne dag !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf pakketje inderdaad en je kaartje is ook al gaaf. Heel mooi gekleurd ie taart, Rhodé! Heb je nog een cursus gevonden die bij je past?

    BeantwoordenVerwijderen