vrijdag 3 maart 2023

Swap met Daniëlle #45

Vandaag laten Daniëlle en ik voor de laatste keer iets zien met de spullen uit dit pakket:

De opdracht voor deze keer: Shake it! Maak een shakerkaart. 

Ik weet dat dit voor Daniëlle echt een uitdaging is. Zij maakt ze niet zo vaak. En ik doe het zelf eigenlijk ook veel te weinig. Want het is altijd zo'n leuk extraatje op je kaart! Door de Liftchallenge en de challenge van Cloud9crafts heb ik toevallig de laatste tijd wat meer shakers gemaakt. Wellicht dat het er nu vaker van komt.

Voor vandaag maakte ik deze kaart:
Met een stempeltje uit het pakket stempelde ik het cakeje. Ik kleurde het met mijn Copics. De papiertjes zijn ook uit pakket. Voor het shakermateriaal koos ik wat uit mijn voorraad en maakte ik zelf nog wat shakermateriaal door wat cupcakes te knippen uit een restje DP. 

Zo heb ik toch leuk, bijpassend shakermateriaal. En een extra voordeel: doordat het van papier is weegt het niet zo veel. 

Het nieuwe pakket van Daniëlle is al binnen,  dus daar kan ik dit weekend lekker mee aan de slag! Maar nu eerst even kijken wat Daniëlle voor shakerkaart heeft gemaakt!

4 opmerkingen:

  1. Ik maak ze ook niet heel vaak, maar het is wel heel leuk om te doen! Wat gaaf die uitgeknipte cupcakes in de shaker, heel mooi kaartje Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Rhodé dit is echt wel weer een hele toffe schudkaart!! Mooi ook met die cupcakjes erin.
    Ben weer heel benieuwd naar jullie volgende uitdaging.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk!! Al die cupcakejes ook, wat een werk, masr heel tof! Lekker bezig hoor, shake maar lekker verder!💙😍

    BeantwoordenVerwijderen