vrijdag 7 april 2023

Swap met Daniëlle #46

Vandaag is het weer tijd voor de swap met Daniëlle! Ik kreeg een tijdje terug dit superleuke pakket van haar:


Zie je die leuke stempels?! 

De opdracht voor vandaag is: Maak een fun fold card. Een ander model dan normaal dus. Ik zocht even naar verschillende modelletjes en kwam toen een leuke tegen.
Er zat een filmpje met uitleg over de afmetingen bij. Ideaal is dat!


Ik kleurde twee verschillende afbeeldingen uit de stempelset. 


Het is wat lastig om dit model goed op de foto te krijgen, maar door de twee verschillende foto's krijg je vast een indruk. Ik ben heel benieuwd wat Daniëlle gemaakt heeft. Hop je mee naar haar blog?

3 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk model. Ik heb hem ook eens gemaakt. Dus ik snap het helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg zeker een indruk en ik vind je kaart geweldig!! Schattige stempeltjes en leuke kleurtjes ook, Rhodé. Goed weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superlief kaartje Rhodé!! Het modelletje is erg leuk maar jouw invulling er van maakt het echt een plaatje! Top gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen