woensdag 12 april 2023

Liftchallenge #178

Ik heb me voorgenomen om dit hele jaar met alle Liftchallenges mee te doen. Afgelopen keer won ik, dus dat was extra leuk. 

Deze keer is het de opdracht om een mask van een vorm te maken en daar omheen of juist in te stempelen. Ik stanste een cirkel uit en stempelde langs de rand bloemen. Via Pinterest liet ik me inspireren voor de kleurencombi. Na het stempelen verwijderde ik de cirkel en bleef er dus een lege ruimte in het midden over. 

Met een stempel en stans van Els Brigé maakte ik het woord 'hallo'. In zwart vind ik het niet mooi, maar in roze viel het wat weg. Daarom besloot ik het woord in zwart te stansen en achter het roze woord te plakken. Zo is het net wat mooier. 

Ik ben benieuwd wat anderen voor deze liftchallenge gaan maken. Ik hou het blog de komende tijd goed in de gaten! Dien jullie ook mee?

6 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!
    Tekst is super zo !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje, Rhodé! De bloemencirkel en sierlijke tekst combineren erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk heel leuk dat je deze ook weer mee laat doen met onze Liftchallenge, je houdt je mooi aan je voornemen :)

      Verwijderen
  3. Prachtig kaartje Rhodé! Je hebt ook hele mooie lieve kleurtjes gekozen bij deze stempel. Slim om net dat randje zwart achter je tekst te plaatsen, zo krijgt het kaartje net dat beetje pit zonder dat het overheerst. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart
    en prachtige kleuren combi zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had deze natuurlijk al gespot op IG, maar leuk om hier ook nog even langs te komen.
    Prachtige uitwerking en de glans op de tekst doet het ook heel goed. Love it! Het zwart geeft diepte. Tof gekozen. Lekker bezig! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge en wat een leuk voornemen Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen