vrijdag 5 mei 2023

Swap met Daniëlle #47

De eerste vrijdag van de maand. Dat betekent Swaptime! Vandaag laten Daniëlle en ik weer allebei iets zien. De opdracht voor vandaag is: 

Alleen maar liefde (hartjes op je kaart, een lieve tekst of de kleur rood)

Ik koos voor veel rood op mijn kaart. En ook de hartjes kregen bij mij een plekje. Zo leuk, die hartjesstansen in de diverse maten!

De strepenachtergrond maakte ik met een stencil. 

Met dezelfde kleuren Distress Oxide blendde ik een rechthoek waarop ik vervolgens de tekst stempelde. Ik matte de rechthoek op een stukje rood papier uit het blokje dat ook in het pakket zat. 

De hartjes stanste ik ook uit dat rode papier.

Ik ben heel benieuwd wat Daniëlle deze keer gemaakt heeft. Zou zij de stempelset uit het pakket gebruikt hebben? 

3 opmerkingen:

  1. Haha ja ik heb de stempelset gebruikt! Maar ik vind jouw kaart, met die mooie grote tekst, echt heel gaaf geworden! En die gestreepte achtergrond ook. Een liefdevol kaartje, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart in deze tinten, prachtig gedaan met de grote stempel en de mooi bij elkaar passende achtergrond, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, hier spat de liefde wel van af! Heel gaaf gedaan met al dat rood en de mooie tekst! Inderdaad leuk die hartjes in verschillende formaten.

    BeantwoordenVerwijderen