dinsdag 30 mei 2023

Liftchallenge #180 Guestdesigner

Na een lange dag werken kom ik thuis en zie ik dat ik helemaal ben vergeten om mijn kaart voor de Liftchallenge te posten!

Vandaag mag ik guestdesigner zijn. De opdracht is om de voorbeeldkaart te liften met alleen maar gestanste teksten. Je mag iets kleins toevoegen, maar de focus moet op de teksten liggen.

Een tijdje geleden kocht ik via Marktplaats mooie stansen met een schulprand. Daar ging ik lekker mee aan de slag. Ik haalde de binnenkant eruit en stanste er het woord baby een aantal keer uit. Daarna stanste ik uit roze cardstock een aantal keer het woord baby en legde die op de lege plekken. Ik plakte het geheel op een stukje DP met een leuk roze ruitje. 

Om het geheel af te maken kleurde ik nog wat roze vogeltjes en gaf ze een plekje op de kaart. 


Het was erg leuk om deze kaart te maken. Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan laten zien!

4 opmerkingen:

  1. Ik had al gekeken naar jouw post, maar vergeten hihi, kan gebeuren! Druk leven, logisch. Ik had je kaart natuurlijk al gezien, het is zo'n schatje! Lieve kleurtjes, de schulprand ook zo leuk en de schattige vogeltjes maken het af! Fijn dat je onze GD bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje!! Zo leuk bedacht. En die vogels zijn er tof bij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk bedacht en die vogeltjes maken het speels.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen