donderdag 11 mei 2023

Stempel op reis

Er is weer een 'stempel op reis' gegaan en daarom laten we vandaag onze kaarten aan jullie zien. 

Nicole had deze keer de set uitgekozen. Een erg leuke set waar ik helemaal blij van werd. Ik begon met het kleuren van de beestjes en bedacht daarna wat ik met de ingekleurde afbeelding wilde gaan doen. 

Ik dacht ineens aan mijn reveal wheel van Lawn Fawn. Dat combineerde leuk met elkaar. Het is even een klusje, maar geeft zo'n leuk resultaat.

Ik kleurde ook nog twee ballonnen in bijpassende kleuren. En uiteraard nog een zwart-wit gestreept strookje om het af te maken😉.

Nemen jullie ook een kijkje bij de anderen?

4 opmerkingen:

  1. Wat is het toch leuk om al die verschillende uitwerkingen te zien. Hoe jij het hebt gecombineerd met het reveal wheel, erg goed bedacht! Heel tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk Rhodé!! Zo tof met die diertjes. En mooie kleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen