vrijdag 4 augustus 2023

Swap met Daniëlle #50

Vandaag laten Daniëlle en ik weer een kaartje zien bij onze maandelijkse swap. 

De opdracht voor deze keer is: 'Sending sunshine!' Daar kun je lekker alle kanten mee op.

Ik maakte met een stencil de zonnestralen op de achtergrond. Ik stanste golven en strand en voorzag ze van wat details. 
Vanuit de zee komt een krabje gezellig op het strand. 

Ik wilde de tekst opbouwen uit verschillende delen. Ik stanste daarom de  letters uit twee verschillende kleuren en plakte ze zodanig op elkaar dat je nog net een stukje van de lichte tekst ziet. Ik voegde nog twee kleine tekstjes toe om het geheel compleet te maken. 

Het enige wat niet goed lukte was het fotograferen. De donkere kleur van de tekst 'sun' is turquoise, maar lijkt nu blauw. Maar goed, dat hebben vast meer mensen weleens.

Ik ben heel benieuwd wat Daniëlle heeft gemaakt. Kijk je mee? 

4 opmerkingen:

  1. Vervelend hè, als het niet helemaal op de foto is zoals in werkelijkheid, ik herken dat wel. Ik zie wel dat het turquoise is, maar dan heel donker. In ieder geval is je kaartje weer een toppertje, vind het echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, die van jou is ook heel leuk en zomers! En ik vind de tinten blauw een lastige kleur om te fotograferen. Soms lijkt het paars, soms korenblauw en dan net niet de kleur die het in het echt is. Maar je kaart is enig en daar verandert een kleurverschil niets aan, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zomerse kaart!! Zo mooi met al die kleine stempeltjes. En ja soms lukt het niet een kleur goed te vangen voor een foto. Maar de ontvanger ziet straks de goede kleur gelukkig wel.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen