woensdag 30 augustus 2023

Stempel op reis


Er is weer een stempel op reis gegaan. Een hele mooie bloemenstempel van MFT. Als ik de set in de winkel zou zien liggen, zou ik hem niet kopen, omdat ik zou denken dat ik het niet mooi zou kunnen kleuren. Maar nu merkte ik dat dat een foute inschatting zou zijn. Het is helemaal niet moeilijk en je kunt er echt heel verschillende dingen mee maken. Dat is ook zo leuk aan 'stempel op reis': je ontdekt nieuwe dingen. 

Toen de stempel bij mij op de mat viel, had ik net de vraag gekregen om een een kleurrijke bloemenkaarten te maken voor iemand die 60 werd. Daar ging ik gelijk mee aan de slag en ik heb er zo van genoten! 

Ik kleurde eerst de bloemen. Daarna kleurde ik de achtergrond geel. Van boven naar beneden steeds lichter. 

Ik stempelde de tekst en de cijfers en koos er strookjes papier bij. Het rood/oranje papiertje heeft een glittertje. Dat geeft iets extra feestelijk.

Ik heb nog nooit zo'n grote afbeelding gekleurd met m'n copics, maar het is gelukt. 

Ik ben heel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt.  Kijk je mee?

3 opmerkingen:

  1. Prachtige ingekleurde kaart! Ik zou ook niet snel kiezen voor een grote afbeelding maar bij jou heeft het goed uitgepakt zeg! Heel mooi. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie, fleurige kaart, erg gaaf!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaar Rhodé! Ik word spontaan vrolijk van zo een kleurrijk bosje bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen