vrijdag 1 september 2023

Swap met Daniëlle #51

En vandaag alweer de laatste swap met dit pakket! 

Deze keer is het de bedoeling om de kleuren van het papierblokje terug te laten komen. Oranje-geel-roze dus.

Ik kwam een leuk ideetje tegen op YouTube. Je plakt strookjes papier op een stukje acetate en stanst daaruit een vorm. 

Ik koos voor een zeshoek waarop ik een aantal afbeeldingen uit het pakket plakte. Het tekstje komt uit het kleine setje met teksten. 

Het is een heel eenvoudige techniek die een leuk resultaat geeft. 

Nu snel naar Daniëlle om te kijken wat zij heeft gemaakt!

3 opmerkingen:

  1. Ah... wat een schattig kaartje! En inderdaad een leuk idee om zo een vorm te stansen. Mooi effect heeft het. Je hebt de afdrukjes mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit zo gaaf! Jouw ideetje ga ik uitvoeren ;-) Duurt nog even hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt zo gaaf dit effect!! Super ideetje. En dat zwarte tekstje maakt het helemaal af.
    Fijn weekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen