zaterdag 16 september 2023

Liftchallenge #184

Ook de huidige Liftchallenge is weer een leuke: maak een tentkaart. Ik had zo'n model nog niet eerder gemaakt. Het is echt heel makkelijk om te maken en je hebt toch net even wat anders dan een standaard kaart. 

Ik koos voor een zomerse set die ik pas al gebruikt heb voor de swap van Daniëlle en mij. Het kan nog net op deze laatste dag met zomers weer!


Doordat je zowel op de achtergrond als op de voorgrond werkt, kun je lekker veel kwijt op deze kaart.

Op de achtergrond kon ik een mooie lucht maken met een stencil en op de voorkant nog leuk geel DP als een soort lijst. 

Nog even een fotootje om te laten zien hoe de tentkaart in elkaar zit:

Ik heb weer genoten van het maken van deze kaart! Wat hebben we een leuke hobby, hè?!

5 opmerkingen:

  1. Dat denk ik nu ook zo vaak! Wat hebben we toch een heerlijke hobby en wat fijn dat we dit zo samen kunnen delen, met gelijk gestemde ;-)
    Wat heb je een heerlijke zomerse variant gemaakt! Straks lekker versturen op een druilerige dag hihi, ik mis de zomer nu al. Vooral deze temperaturen, zálig. Fijn weekend verder en hartstikke leuk dat je er weer bij bent met onze Liftchallenge ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hè, ik weet wat je bedoelt en denk dat zelf ook vaak, net als jullie ;) Maar goed ook met deze hobby! ik had dit model ook nog nooit eerder gemaakt en vond het ook erg leuk. Jouw versie is super, Rhodé! Erg leuk tafereeltje, daar is het leuke katje weer genietend op een tropisch eiland! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heerlijk! En het mes snijdt altijd van 2 kanten. Wij blij met het maken en de ontvangers blij met het krijgen.
    En jouw kaart is ontzettend leuk! Inderdaad lekker zomers. We boffen dit weekend weer met het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super leuk gezellig variant.
    En zo tof met al die mooie details.
    En ja ik las al dat jij ook minder aan knutseltijd toe komt.
    Maar extra van genieten als het wel lukt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft maar lekker s'zomers buiten dus je kaartje kan zeker wel! Ook met -30 vind ik dit nog leuk om te zien hoor. Prachtig tentkaartje!! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen