donderdag 30 november 2023

DCL #379

Ik had afgelopen weekend zin om een lekker kleurrijk kaartje te gaan maken. Maar ik had eerst nog wat kerstkaarten nodig, dus verdween mijn plan in de ijskast. Tot ik de nieuwe uitdaging van DCL voorbij zag komen: 'maak een kleurrijke kerstkaart'. Perfecte timing!

Ik zocht tussen mijn papiertjes naar gekleurde papiertjes en stuitte op een blok van MFT. Daarna zocht ik leuke stempels uit. Meestal werk ik andersom, dus dit was weer eens wat anders. 

Ik kleurde de diertjes in kleuren die passen bij het DP. Na het snijden van de papiertjes wilde ik nog tekst toevoegen. Ik koos voor gekleurde letters die ik uitstanste met een alfabet van MFT. Nog een klein gestempeld tekstje erbij maakte de tekst compleet. 

Dit was echt weer een uitdaging. Vanuit mijzelf had ik deze kaart nooit gemaakt, maar ik ben blij met het eindresultaat!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit eigenlijk anders niet gemaakt zou hebben, want wat is het een mooi kaartje geworden! Erg leuk dit papier en de manier waarop je het veerwerkte met de leuke bijpassende figuurtjes! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke en kleurrijke kerstkaart Rhodé. Leuk dat je weer meedoet met de laatste challenge van het jaar bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart! En heerlijk kleurrijk, mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 😊 CreaTEAve groetjes, Yvonne- The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk kleurrijk kaartje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen