woensdag 8 november 2023

Liftchallenge #183

Het is gelukt! Ik had me voorgenomen om heel het jaar mee te doen met de Liftchallenge. Op dit moment loopt de laatste challenge van dit jaar en ik heb mijn kaartje af. 

Zonder mijn voornemen had ik waarschijnlijk niet meegedaan. Ik vond hem er lastig uitzien. Maar nu ontdekte ik dat hij echt superleuk is! Ik heb enorm genoten van het maken van dit kaartje. 

Eerst wilde ik de afdrukjes uit het Swappakket van Daniëlle gebruiken. Maar dat deed Daniëlle al. Ik heb mijn doos met stempels erbij gepakt en kwam uit bij een leuke set van Mama Elephant 'Up with love'. Ineens zag ik het voor me: een wolkenrand in plaats van een strakke rand en een regenboog op de achtergrond. 

Ik heb helemaal geen regenboogstans, maar ik heb een aantal cirkels gestanst en die onder elkaar geplakt. 

Volgens mij is dit de eerste kaart waarbij ik eerst de binnenkant maakte en toen pas de voorkant. En ik heb zomaar het idee dat dat bij meer deelnemers het geval is!

Het is een geheel roze kaart geworden. Ik ben dol op roze, dus ik was helemaal in mijn element toen ik hiermee bezig was. Heb je nog niet meegedaan met de challenge? Zeker doen, want het levert verrassende resultaten op!

7 opmerkingen:

  1. het is een supermooie kaart geworden, ik heb er ook al 1 gemaakt maar met rechte lijn. zoals jij gedaan hebt is mooi en het viel best mee he qua ingewikkeldheid.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk gevonden die wolken
    Ik vind hem een cutie
    zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super!! Vooral die wolken rand zo. Echt top3 waardig.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke en schattige kaart heb je gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat zeker heel lekker met je liftkaartjes, Rhodé, hoe leuk is dat! Dit is weer zo'n schattig kaartje, heel lief en een mooie uitwerking met mooie zachte wolkjes en leuke regenboog en ballonnen en wolkenrand aan de binnenkant! En wat leuk om te lezen dat je ervan genoten hebt en eerst dacht dat je dat niet zou doen, zo zie je maar. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker bezig Rhodé! Ontzettend leuk dat je er iedere challenge bij was. Het laat ook maar weer zien hoe snel een jaar voorbij vliegt! Maar ik heb ook gemerkt, dat als je een soort challenge voor jezelf maakt, je er ook lol in krijgt. Dat had ik met het voornemen om het hele jaar door kerstkaartjes te maken. Ook gelukt en ik heb er enorm veel plezier aan beleefd!
    Je uitwerking voor de Liftchallenge is echt heel mooi geworden. Je kunt zien dat je er plezier aan hebt beleefd! De wolkenrand doet het zo goed en helemaal door deze op de achtergrond door te laten lopen! Superschattige stempeltjes. Kortom, een topkaart! Bedankt voor je inzending en voor een heel jaar enthousiast meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt helemaal verliefd op dit leuke kaartje van je. Ik vind hem helemaal geweldig!! Blij dat je deze challenge toch bent aangegaan. Soms valt alles ineens helemaal op zijn plek, heerlijk gevoel is dat en volgens mij is dat bij dit kaartje ook zo gegaan. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen